Friday, October 1, 2010

JTX 5000

FORMULA TRIBOLOGY
TRIBOLOGY memainkan peranan yg penting dalam industry insfratruktur.dalam operasi logam yang bergerak,geseran antara logam akan meningkatkan daya dalam pergerakan logam yg bersentuhan..hal ini akan mengakibatkan kos yg meningkat dalam pengantian alat ganti dan pengunaan minyak petrol.dengan tercipta nya formula tribology satu lapisan pelincir ini tercipta sekaligus dapat mngurangkan pergeseran dan pengunaan daya tekanan dalam pergerakan enjin..dengan formula tribology ini,ia juga dapat membantu melindungi komponen enjin yg bergerak dalam keadaan ekstreme dan dapat mengurangkan kerosakan komponen enjin.

KEHEBATAN JTX 5000
  • Menjimatkan Petrol 10%-20%.
  • Meningkatkan Kuasa Enjin 20%-30%.
  • Memanjangkan Jangka Hayat Enjin.

KEISTIMEWAAN JTX 5000
  1. Tahan tekanan lampau & menangkis hakisan pada enjin sehingga 99.999%, oleh itu enjin sukar rosak kerana enjin anda mendapat tahap perlindungan yang maksimum.
  2. Meningkatkan kuasa enjin, oleh itu pick up enjin lebih mencanak dan kenderaan lebih laju.
  3. Formulasi EP/AW.Dicipta untuk pemanduan yang lasak (Camel Thropy), walaupun enjin dimasuki air, enjin anda masih mampu meneruskan perjalan.
  4. Pergerakan enjin anda  lebih stabil & senyap, dapat mengurangkan gegaran pada stereng kenderaan anda, anda lebih berkeyakinan  pada ketika kenderaan anda sangat laju.
  5. Mengurangkan penggunaan bahan bakar seperti petrol, diesel & gas sehingga hampir 30 %, oleh itu perjalanan anda lebih menjimatkan untuk perjalanan yang lebih jauh.
  6. Penukaran boleh dilakukan melebihi 10,000 km, oleh itu anda dapat menjimatkan wang dan masa di workshop.
  7. Menghakis @ mencegah tompokan kotoran minyak, keadaan enjin anda lebih bersih dan baru.
CARA PENGGUNAAN
  • JTX 5000 hanya diguna sebagai minyak tambahan selepas anda menukarkan minyak hitam kereta anda.Tambahkan sebotol kedalam enjin anda.




No comments: