Sunday, September 26, 2010

Chlorella

CHLORELLA




FUNGSI-FUNGSI CHLORELLA
  1. KETENANGAN DIRI SEBELUM PENAJAAN -Sekiranya anda ada masalah darah gemuruh atau takut ketika berhadapan dengan prospek ambil Chorella 21 biji setengah jam sebelum berjumpa prospek, pasti anda akan menghadapi prospek dengan lebih profesional.Jika anda menghadapi masalah mengantuk keterlaluan selepas makan Chlorella sebaiknya amalkan Miautan Ais terlebih dahulu bagi tujuan ditoksifikasi.
  2. MENGHADAPI TEKANAN-Tidak kira tekanan kerja atau tekanan untuk berjaya dalam apa-apa bidang pasti anda akan melaui proses ini sebelum anda mengecap kejayaan atau kegemilangan.Chlorella mampu untuk membantu anda untuk menerima dugaan hidup anda dengan lebih bersikap terbnuka.Dos yang dicadangkan adalah 21 pagi sebelum makan dan 21 malam sebelum makan.
  3. PASANGAN SUAMI ISTERI BERMASALAH -Sedangkan lidah lagi tergigit inikan pula hidup berumahtangga, memang sukar untuk mengawal perasaan Ego untuk mengaku kelemahan diri, bisikan-bisikan hati yang jahat sukar untuk kita lawan jika ia datang bertubi-tubi. Chlorella adalah produk yang dapat membantu mengurangkan masalah ketegangan rumah tangga sekaligus menyelesaikan masalah perang dingin yang tak berkesudahan. Dos yang dicadangkan 31 biji sebelum makan, ambil dua jam sebelum berjumpa dengan pasangan anda, banyakkan minum air putih untuk mendapatkan tindakbalas yang lebih berkesan. Amalkan tiga kali sehari, setelah berdamai bersama pasangan , ikut dos yang dicadangkan pada botol produk Chlorella.
  4. BERUCAP / PUBLIC SPEAKING -Ramai orang sukar untuk mengawal perasaan darah gemuruh bila berhadapan dengan orang ramai akibatnya ucapan anda jadi tunggang-langgang walaupun anda telah berlatih dihadapan cermin.Ini mungkin disebabkan anda belum lagi biasa berhadapan dengan audience .Chlorella adalah produk yang dapat membantu untuk anda dalam keadaan lebih tenang bagi menyusun kata-kata dengan lebih teratur.Dos cadangan 31 biji sebelum anda membuat ucapan.Banyakkan minum air putih untuk kesan yang lebih efektif.
  5. MEMBANTU PENGHADAMAN DAN MELEGAKAN SEMBELIT-Dos cadangan adalah seperti yang tertera pada kotak Chlorella. 10 biji pagi sebelum makan dan 10 biji malam sebelum makan.
Jika terdapat sebarang tindakbalas pengbongkaran yang mengganggu sila dapatkan nasihat daripada pakar produk yang berpengalaman.
RAMUAN
  • 50 hingga 60 % kandungan protin.
  • Vitamin termasuk Vitamin A , Beta -karotin , Vitamin B Kompleks ( Terutamanya Vitamin B12 merupakan bahan penyubur yang terbaik bagi golongan vegetarian dan pesakit Anemia), Vitamin Cdan sebagainya.
  • Bahan-bahan mineral, termasuk Kalsium, Fosforus , Besi, Magnesium, Sodium , Kalium , Mangan dan lain-lain lagi.
  • Kaya dengan Klorofil ,iaitu 4 kali ganda melebihi daripada tumbuha-tumbuhan yang lain.
  • Kaya dengan kandungan fiber Chlorellin (Faktor penumbuhan)
  • 18 jenis asid amino.
KEISTIMEWAAN
  • Dikulturkan didalam air tawar.Ia merupakan sel tunggal berbentuk bulat / bujur dengan nukleas sel yang jelas kuasa fotosentisisnya adalah 10 kali ganda lebih tinggi daripada tumbuhan lain.

No comments: